Jatuh Cinta by Dayana Amerda
Friday, May 22, 2015 ❖ 9:20 AM | 0 Comment [s]


Hai semua. Dah lama rasanya saya tak update entry baru, tapi jangan risau entry kali ini pasti memukau anda semua.


APA ?

JATUH CINTA ?
JATUH CINTA ?
JATUH CINTA ?

Kali ini entry sangat istimewa untuk idola saya iaitu DAYANA AMERDA.
Untuk pengetahuan semua, baru baru ini pihak D.Amerda production telah berjaya menghasilkan single terbaru Dayana Amerda. Pretty sure you guys akan terpukau dengan single terbaru Dayana.


Jom pakat ramai-ramai kita kasi views naik secara mendadak. Belum tengok belum tahu, kalau tengok pasti ulang banyak kali.




Bagi yang belum tengok dari Casting cari Talents untuk MV, Behind The Scene MV Jatuh Cinta, Long version and Short Version MV dan Bloopers MV boleh pergi serbu channel Amerda100 di Youtube. Tekan disini -----> Amerda100. Senang cerita, you guys subscribe channel tersebut lagi bagus. Setiap update terbaru you guys tak akan ketinggalan.

Haaaaa, good news yang pertama, you guys cepat cepat langgan Caller Ringtones Jatuh Cinta.


Haaaa siap ada lirik lagi, boleh lah you guys fefeeling lagu Jatuh Cinta.
Second, boleh juga download dekat Itunes untuk pengguna Iphone and Spotify untuk pengguna Android. KKBOX, RDIO, DEEZER akan release tidak lama lagi. Tungguuuuu.

Third good news ? 
Terdapat beberapa syarat iaitu :

Jika 2 syarat/langkah ini dipenuhi dengan baik, pihak @dayanaamerda akan memilih 10 org peminat untuk mendapat tiket percuma ke Majlis Pelancaran Jatuh Cinta.  Share or Sebarkan tentang MV (Music Video) Jatuh Cinta ini di Youtube, Twitter, Instagram and Facebook. ★ Request lagu Jatuh Cinta @dayanaamerda di corong-corong RADIO seperti HotFM dan lain2 melalui Twitter or Facebook. ● Request lagu dan share vid yg TERBANYAK akan dipilih serta menunjukkan bukti (screenshot) bahawa anda telah dan masih melakukan 2 langkah di atas. ◆ Grab this Golden opportunity ! Goodluck 
SUMBER DI ATAS DARIPADA : D.AMERDA PRODUCTION

You guys juga boleh follow Dayana sendiri di instagram beliau untuk update yang lebih lanjut ataupun mamanya, Puan Aida Amerda. 
Tekan di sini -----> @dayanaamerda @aidaamerda

Dan boleh juga request Lagu Jatuh Cinta di corong radio seperti HotFM menerusi Twitter HotFM dan Facebook.

Okayyyy. Dah clear about single Dayana yang terbaru ? Apa tunggu lagi, ayuh kita sama-sama support Dayana. Artis cilik berbakat besar.

Thanks for reading.
Lots of love : Era.Ibrahim




Older Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: