Siapa Aku Dihatimu
Sunday, January 20, 2013 ❖ 2:12 AM | 6 Comment [s]




Ahakssss , tergelak pulak tajuk entry kali nie kan ? Jiwang bagai ? SIAPA AKU DIHATIMU ?
Alah bukannya Era nak story story about Mr.Right or Future Husband ke apa ?Just nak share sambil promote lagu single terbaru Leen Idola Kecil 4 nie uolls . Serius best !
First time dengar lagu nie , memang melting habes la . Teringat dekatttt ? arrrrrr *shhhh malumalu :*




inilah Leen uolls ! Amacam ? She gorjes right ?



                               


LIRIK LAGU SIAPA AKU DIHATIMU
# sebenarnya aku siapa dimatamu
  sebanarnya aku siapa dijiwamu
  sebenarnya aku siapa dihatimu

ku tunggu sebaris ayat darimu
ku nanti sepatah kata rindu
katakan katakan padaku
katakan curahan hatimu

* malam malam ku terbayang bayang
  siang siang ku terkenang
  kelam kelam hatiku suram
  terang terang rindu kau jua

ulang *
ulang #
 sebenarnya aku siapa dihatimu



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: