Segmen Dialog Lucu Cik Teha
Sunday, January 13, 2013 ❖ 9:21 AM | 2 Comment [s]

Assalamualaikum wahai semua pembaca blog Era :*
Kali nie Era nak join satu lagi segmen yang diberi nama SEGMEN DIALOG LUCU CIK TEHA :)
Era ditag oleh rakan blogger Era iaitu http://terukirdilangit.blogspot.com/
Thanks :) 
And uolls kalaw nak join KLIK banner di atas yeeee .

JOM KITA BACA DIALOG MAT SALEH DENGAN PATUNG BERUANG

guide : teddy bear tu nama dia NEELOFA and mat saleh tu nama dia ZAYN MALIQUE

1 : eh eh eh Neelofa la tepi aku nie *tunjuk tough , control hensem , perbetul rambut sikit , buka tie sikit (baru nampak hot)

2 : dalam hati (apalah mat saleh nie) . tak pasai pasai buka tie macam nak menggoda aku jek :*(menggedik sikit)

1 : eh awak kan Neelofa ! sudikah engkau menjadi teman sehidup dan sematiku wahai , Neelofa ?

2 : aishhhh , pelik bebenor mat saleh nie (dalam hati ja la boleh cakap , tak berani cakap face to face) . 
Akhirnyaaa ----->  Aku nie beruang la !!!! . Takkan la manusia nak kahwin dengan haiwan * walaupun aku tahu aku kiut plus miut seketul ( perasan sesuku beruang nie) . Nama aku je Neelofa . Tuan aku yang kasi nama nie . Aku pun tak tahu macam mana tuan aku boleh kasi nama tu =,=

1 : oh awak haiwan ke ? *remuk redam jantung Zayn disitu T.T

2 : Lol ! Kau Zayn tak boleh beza ke haiwan dengan manusia ? *kesian (sambil tunduk muka)
Lebih baik kau pergi masuk tadika balik laa .

1 : *dalam hati ( ishhh bodohnya aku T.T tu la terlampau obes ! eh silap obses sangat dengan Neelofa tu la jadinya . Haiwan dengan manusia pun tak boleh dibezakan)

Akhirnyaaaaaaa . Zayn Malique pantas bangun dari sofa lalu terjun bangunan yang tinggi sehingga tingkat ke-20 . *kecewa a.k.a frust menongeng !

 Zayn Maliqueee menangisssss huwaaaaa * kesian dia

LOL !

p/s : pengajarannya disini . Bertindak haruslah menggunakan akal yang Allah kurniakan :) HEHE
Hope uolls enjoy !

byeeeeee . Era tag : Haneem , Wanie dan Mun



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: