♥ Siapakah gerangan ? ♥
Thursday, December 27, 2012 ❖ 6:31 AM | 1 Comment [s]

Hai hensome hai comel * actually ayat nie yang selalu menjadi pembuka kata
Hai Hai *kejik mata sikit .
Dah tengok tajuk ?
Nampak suspended particle ken ? *mai mana kimia lak nie ! hiang diam era !
siapakah gerangan ?
Taadaaaaaaaaaaaaaa
HIHIHI *buat muka comel :P
dia seorang perempuan yang sangat comel 
dia ahli kelas saya
dia sangat pandai :]
dia adik homeroom saya :]
anda dapat teka ?
Gerangan ini ialah NURUL HAZWANI BINTI JASIN :]
saya sayang dia ketat-ketat taawww
disini saya ingin memenuhi permintaannya .*HAH ! Wanie , see this ! Saya sayang awak tawww 

okay , wanie nie dia suka sangat AMEERAIS . Kenai AMEERAIS ?
Alaaaa yang kumpulan FORTEEN tuuu ?
HEHE
Jangan kacaw Ameerais taw sebab tu Wanie yang punyaa *HEHE Wanie , jangan marah yee
Lagi satu , Wanie nie baik sangat dalam kelas =,=
Kalaw dia tak datang kelas jee , pasti sunyi :]
Dia pandai tawww , semua subject dia terror * Wanie , thanks ajarkan saya . Halalkan ilmu taw Wanie :]
Taaadaaaa , inilah Wanie !

HEHEHE * wanie , yeaaaaah . akhirnyaa permintaan anda telah saya tunaikan
Sorry Wanie kalaw ada disini terkasar bahasa 
Bye bye (lambaitangan)




Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: