Kawan ?
Monday, December 10, 2012 ❖ 7:06 AM | 0 Comment [s]


Hai hai , wazup wazup babe (bak kata HAIRUL) Ohsem . Hai hensem hai cantik . Meh meh jenguk blog nie . See the tittle ? KAWAN ? eh eh uolls (tudiaa uolls bagai) . Biasa lah teww . 
Hampa taw ka KAWAN itu apa ? HEHE . Mestilah kan ? 
Sebenaqnya saya bukannya nak buat karangan fakta dekat sini . Nak bagitaw maksud kawan tu apa ? Apa kepentingan kawan ? eh eh TAKLAH .
Saya just nak mengimbau kembali kenangan lalu (alolo jiwang pulok).
Hai guys (lambai tangan) . Mukadimmah punya panjang . HAHA
THE BRILLIANTS
Alahai , rindunya kelas BRILLIANT mrsm beseri . UHUKS :( (kesat air mata) . ooo era , jangan buat filem hindustan heei dekat sini .

rindu nak belajar sama sama dalam satu kelas . rindu nak bising sama sama . rindu kena denda sama sama (1000x kali kena tulis saya berjanji blablabla) . rindu makan sama sama tak kira waktu tengah belajar ke tengah prep ke . makanan cikgu SABARIAH . ooo , rindunyaa . keropok bantal , coklat bagi sapa sapa yang dapat tinggi kuiz dan yang mengantuk pun tak ketinggalan . akan diberi juga . baiknya cikgu SABARIAH . kami sayang cikgu .


Bising ? 5 Brilliant bising ? ooo , itu memang trademark kami . tok sah dok kata apa (kedah mai) . HAHA
Memang ! Tidak dinafikan lagi . Bising sampai dengaq satu blok pentadbiran . Lantak je lah kan. Kami happening . HUAHUAHUA
THE AWESOME HANDSOME GUYS
#NAUFAL HIDAYAT
#AMIN RAHIMI
#NAZIRUL AFIQ
#ABDULLAH FIKRI
#ADIB
#MUHAMMAD HAFIZ
#KHAIRUL AZAM
#AIMAN
#MUHAMMAD HAFIZUDDIN
#HILFA AKMAL
#KHALIL
#AMEER FARIS

THE GORGEOUS CUTE GIRLS 
 #HAZWANI 
#HANEEM
#ALIA ELIANI
#FAEZAH GHANI
#FAEZAH CHE NAN
#SITI ASHIAH
#NUR ADILAH
#  YUSHANI SYAFRINA
#AIN ATHIRAH









we are the brilliantsss ! . we are awesome ! . we are amazing ! we are straight A's student . Aminn




Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: