♥ Terima Kasih Dee Amerda :) ♥
Tuesday, December 25, 2012 ❖ 10:37 AM | 0 Comment [s]

Hai hensome hai comel * ini trademark saya mana boleh lupeee
eheem ehemm , sapa disana tuu . * Aaah tuu yang tu laa
actually , kali nie memang double happy sebab errr sebab ape ?
.
.
.
.
.
.
TADAAAAAA :D
sebenarnyaa entry kali ini khas sangat sangat for Dee Amerda . Saya harap Dee dapat baca yew sayang :D
Hai Dee (sambil lambai tangan kejik mata)
Okay let's me introduce a little bit about Dee .
The real name is Siti Amirah Dayana 
Just call Dayana or Dee :)
Dee Juara Idola Kecil 2 
HEHEHE
okaaay . mula mula dapat inform dari FB Dee yang Dee nak datang Langkawi almost 3 days =,=
*tetiba hati berbungaaa
 HEHEHE 
tuptaptuptap dengan Dee and tweet dengan Dee :D best sangat . Dee langsung TAK sombong . 
Dee sporting ! HEHE *kan kan Dee kan ?
Lastly dapat tahu yang Dee check in dekat Meritus Pelangi Beach Resort . 
Disini saya nak ucapkan jutaan TERIMA KASIH dekat Dee :D
sebab apa ? errr ? nak tahu ?
okay . tengok nie :

                                      

         ini video yang pertama , dah tengok ?


                                      

ini video yang kedua , enjoy ?


                                     

    ini last video from Dee for this year . 

Thanks Dee sebab ada mention nama saya (era ibrahim) dalam video 1 dan 2 and yang ke - 3 Dee ada list  nama saya dengan D'Luvers yang lain .
*sayang Dee muaaaaaaaaaaaaaaah 

and lagi satu yang buat saya terharu terharu terharuu terharu sangat dengan Dee nie . Dee ada edit satu pic yang sangat lawooo . terharu + seronok semua ada :D 
anda nak tengok ? tadaaa nie diaa 


saya sangat bangga dengan Dee . From era ibrahim D'Luvers and OKD.
tengok ini pula komen komen yang saya selalu interaksi di Dayana.Amerda FanPage

                              okay , setakat ini sahaja entry kali ini *sambil tersenyum riang .
                    To Afieka Zamri : sayang , sebab inilah yang membuatkan saya happy today .





Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: