HIHI , tadaaa nhi dia suspennya Juf !
Saturday, June 9, 2012 ❖ 7:46 AM | 0 Comment [s]





Alamaaak , sedih lhaa esok daa nak balik maktab TERCINTA TERSAYANG TERINDU dan semua segala TER lhaa .
Esok feri dalam pukul 10 a.m . Hopefully , tak delay dan selamat sampai ke destinasi yang dituju .
Actually , entry kali nhi aku nak qhoyak dan kecek sikit tentang kawan aku sorang nhi . Aku kenai dia waktu dekat MRSM Langkawi dulu dan satu homeroom dengan aku .
Nama dia Jufri bin Suhaimi .
sebenarnya aku tak tahu nak mula dari mana .
Jufri , aku harap hang baca nhi .
Okay , tetiba aku rasa sedih + gembira pun ada .
Sebabnyaa , HAHA gembira sebab aku banyak juga cerita dekat juf nhi . HAHA . Then juf pun banyak yang teramat sangat (BM salah tu) cerita pasai diri dia . HIHI , especially tentang dia punya pujaan hati . OPPSS ! terbocor rahsia . NO NO . mana boleh bagitahu nama girl tu just nak bagitau budak tu memang comel .
Aku memang restu depa diorang . Memang nampak comel . Sweet sangat . HIHI . sori juf .
HAHA , btw memang aku rasa aku banyak rapat dengan hang lha Juf .
Banyak kita cerita sepanjang cuti nhi . Lagi satu , SHUT your mouth taww tentang yang aku gitau pasai budak laki tu . Diaaaaammmmm
HAHA . yang sedih pulak sebabnya aku dah tak satu homeroom dengan hang daa . pastu daa tak boleh cerita and shared shared rahsia .
HIHI . btw aku sayang sangat persahabatan kita .

By : Era Ibrahim



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: