Permulaan 2012 yang AWESOME !
Friday, January 20, 2012 ❖ 7:44 AM | 0 Comment [s]

Hye hye semua para PENCOMEL & PENHANDSOME di luar sana
Hari ini 20 Januari 2012.So , kelmarin hari lahir aku.
Aku disini ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang amat sangat kepada KAWAN KAWAN yang aku sayang di MRSM Beseri sebab sanggup plan yang terbaik untuk buat surprise untuk aku.Aku sangat teruja sampai aku nangis malam tu.Teruja ! Gembira dan plus geram sebab .. Hurmmm nak tahu sebab apa ? Depa semua ambik satu BALDI beso punyo then depa semua tuang dari tingkat atas ke tingkat bawah yang aku berada di tingkat bawah.Bummmmm.Ambik kau ERA.Habis air sabun.Basah lencung malam tu aku.
Aku sanggup mandi lain.Haha.Penuh dengan sabun! TIDAKKK !
Nak gitahu ni! Aku stay di kelas BRILLIANT tahun ini.Still best ! Tapi ada sesetengah budak 4B tahun lepas dah terlepas pergi ke kelas SUPER.Hurmm.Sedihnyaaa.
Btw, congrates for sesapa yang masuk kelas SUPER 
*Hazman
*Afiqah
*Farah Aida
*Liyana
*Wan Faraizati
*Zuhayra Sofea

Bisikan nurani : era syahirah



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Era Syahirah Ibrahim. 20 Years Old. I am studying in Landscape Architecture at UiTM Seri Iskandar,Perak. I come from Langkawi, Kedah Darulaman. Please be nice here and enjoy your stay! :D

Facebook
Twitter
Instagram







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: